Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 13:11:39 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09578 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Tammemetsa, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Tammemetsa, Saare maakond, Saaremaa 
vald, Kuressaare linn, 76 Kuressaare ringtee L1 // Sikassaare küla, Ringtee 
2a // Tammemetsa // Tammemetsa tee // Tammepõllu // Tahula küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee, Saare maakond, Saaremaa vald, 
Sikassaare küla, Tammemetsa, Saare maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, 
Tammemetsa, Saare maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Tammemetsa, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Tammemetsa // Tahula küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee, Saare maakond, Saaremaa vald, 
Sikassaare küla, Tammemetsa // Tammemetsa tee // Tammepõllu, Saare maakond, 
Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 Kuressaare ringtee L1, Saare maakond, 
Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 Kuressaare ringtee L1 // Sikassaare küla, 
Tammemetsa // Tahula küla, 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Ringtee 2a // Tammemetsa, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Ringtee 2a // Tammemetsa // 
Tammepõllu, Saare maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Tammemetsa // 
Tammemetsa tee (Kaubandushoone, Tuletõrjeveemahuti, Parkla ja kõnnitee, 
Infopost, Lipumastid 3 tk, Elektriautode laadimisseade, 
Reoveekanalisatsioon, Sademevee kanalisatsioon, Tuletõrjehüdrant, Kõnni- ja 
kergliiklustee, Sissesõidutee parklasse, Sõidutee rajatava ringtee suunal, 
Sõidutee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27242804>  (menetlus nr: 
447549), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister